Wednesday, April 8, 2009

MuSIm bUngA dI MAGHRIBI-SiNerGi-



inspiring spring Pictures, Images and Photos

Dan program terakhir sehari selepas SUKMA pula ialah SINERGI. Simposium Generasi Glokal Ummah. Program selama dua hari telah menjemput khas, Ustaz Zaharuddin yang diterbangkan dari United Kingdom bagi memenuhi program dan membentangkan kertas kerja di bawah beberapa tajuk antaranya, kursus solat, Pengenalan Muamalah dalam ISLAM, Cabaran dan persediaan Mahasiswa. Banyak perkongsian ilmu baru terutama sekali berkaitan kewangan Islam khususnya berkaitan Riba. InshaAllah, ada kesempatan ,akan saya kongsikan bersama-semua di sini.

Upacara perasmianPembentangan kertas kerja bermula

Luar dewan, kami duduk dalam benda mcm kawah ni lah..:P

Ustaz Zaharuddin
Fail dan tentatif program serta senarai nama pendaftaran program

Sehingga bertemu lagi...=) inshaAllah


Ini sahaja sebahagian gambar yang dapat dikongsi bersama, atas nasihat sahabat tersayang, beberapa gambar terpaksa ditapis. Terima kasih atas tegurannya itu. (~_^)

1 comments:

Unknown said...

Allah swt dah janji akan anugerahkan khalifah/dunia ini kepada org mukmin..dan org yang jaga amal soleh..tp asbab kelemahan saya,,org mukmin dan amal soleh belum wujud lagi,,,maka Allah akan bagi pd org kafir,,biar org kafir tindas org Islam...org islam sibuk dengan syurga org kafir,sebab itu org kafir marah dan tindas org Islam...